- soldat, skrypty, mody, dodgeball, rpg http://www.game-master.pun.pl/index.php - Pytania http://www.game-master.pun.pl/viewforum.php?id=13 - Obejście hasła na prywatnym serwerze http://www.game-master.pun.pl/viewtopic.php?id=5 |
RoTGaR - 2011-08-21 11:01:01 |
Wystarczy edytować plik 'NetworkCore.pas' w skrypcie default i zakomentować lub usunąć z OnRequestGame() linijkę: Kod:Result:=State; Następnie tworzymy folder o nazwie 'zzzzz' (nazwa nie jest przypadkowa, chodzi o to, aby skrypt był kompilowany jako ostatni) i umieszczamy w nim taki skrypt: Kod:function OnRequestGame(IP: string;State: integer):integer; var pass: string; begin pass:=ReadINI('soldat.ini','NETWORK','Game_Password','*ERROR*'); if(Password=pass)and(State=3) then begin Result:=1; end else Result:=State; end; Jeśli na serwerze jest ustawione standardowe hasło to skrypt wpuszcza wszystkich graczy, nawet tych którzy nie znają hasła. Jeśli natomiast admin zmieni hasło, bo np. rozgrywany jest mecz, to gracze nie będą wpuszczani bez znajomości nowego hasła.
|